E  10.05 HOMMIKUSÖÖK   LÕUNASÖÖK   ÕHTUOODE  Mannapuder moosiga, koolipiim Kurk* Bolognesekaste, keedetud makaronid, porgandisalat, leib, tee Õun* Lillkapsapüreesupp, sepik  200/250;150/200 50 120/150; 100/150;30;200 50 200/250;25/50Aiarühm: Energia, kcal  1390,2 Valgud 53,4 Rasvad 50,7 Süsivesikud 180,8
T  11.05 HOMMIKUSÖÖK   LÕUNASÖÖK   ÕHTUOODE  Kaerahelbepuder võiga, tee Porgand* Kana-nuudlisupp, leib,  kohupiimakreem moosiga Pirn* Kodune praad, koolipiim  150/200/5; 40; 150/200 50 200/250; 40; 120/20 50 220; 150/200  Energia, kcal 1412,8 Valgud 38,1 Rasvad 57,6 Süsivesikud 180,9
K 12.05 HOMMIKUSÖÖK   LÕUNASÖÖK   ÕHTUOODE  4-viljapuder moosiga, kakao Paprika* Värskekapsahautis sealihaga, kartulipüree, peedisalat, leib, morss Apelsin* Piima-tähestikusupp, V/L munavõiga  200/250; 150/200 50 120/150;100/150;50;20/40;200 50 200/250; 25  Energia, kcal 1327,1 Valgud 38,5 Rasvad 45,1 Süsivesikud 189,3
N 13.05. HOMMIKUSÖÖK   LÕUNASÖÖK   ÕHTUOODE  Rukkihelbepuder vöiga, suvemarjatee Tomat* Kalasupp , leib, riisipuder kisselliga Õun* Pannkook moosiga, piim,  150/200/5; 25/50; 150/200 50 200/250;30/40; 150/100 50 2tk/20; 150/200  Energia, kcal  1351,6 Valgud 46,8 Rasvad 45,9 Süsivesikud 178,7
R 14.05. HOMMIKUSÖÖK   LÕUNASÖÖK   ÕHTUOODE  Maisimannapuder moosiga, õuna mahlajook Pirn* Pilaff, hiinakapsa-tomatisalat ,rukkileib, mustsõstrajook Melon* Köögiviljasupp, rukkileib  200/250/20;150/200 50 85;120/180;50;20/40;150/200 50 220/250;20/30  Energia, kcal  1393,5 Valgud 41,9 Rasvad 53,3 Süsivesikud 183,3

                   *PRIA Euroopa Liidu koolipiima ja puuvilja programm